04 oktober 2006


KOMBOLOI-TV

De regionale televisiezender Kanaal3 gunde met maandag een leuk televiesieinterview, want onmiddelijk aantoont dat de promotie van 'De Ballen van Bacchus' massaal opgevolgd.

Het enthousiasme van de mensen overdondert me steeds met vernieuwde verbazing. Zeker omdat ik tot op heden nog geen professioneel uitgegeven stripalbums aan te bieden heb.
De 'boost' die ik indertijd kreeg toen ik met mijn 'Ducktroux-album' op televisie kwam was namelijk ook vrij groot.

De reporter van Kanaal3 kon zich alvast niet inbeelden dat het lang zou duren voor er reactie van een uitgever kwam, als hij het werk bekeek.
Een extra steun om écht werk te gaan maken van strippublicaties ... !!!

De uitzending liep op 2 oktober op regionale zender Kanaal3

1 opmerking:

pizza cultuur zei

Een échte 'Kuifje strip'.
Wel, heel ferm gevonden. Proficiat !